luni, 14 februarie 2011

...CONFESIUNE...

E un an de cand nu am mai scris pe blog... imi promisesem ca nu mai scriu niciodata nimic, pentru ca eu, fiind foarte sincer in ceea spuneam prin scris, nu faceam decat sa ma confesez, nu unei singure persoane, cum e firesc in lumea reala, ci tuturor...iar oamenii ma citeau ca pe o carte deschisa... Apropo de asta, vreau sa marturisesc un ultim secret al meu: nu stiu sa pastrez un secret. De ce? Probabil pentru ca placerea de a dezvalui secretul e mai mare decat dorinta tragica si trista de a-l pastra care conduce intr-un final spre plafonare...bineinteles, nimeni nu isi doreste acest lucru, mai putin eu ...
Am ramas placut suprins de faptul ca ceea ce scriam chiar se citea, iar la rugamintile mai multor cunoscuti de a reincepe sa scriu (de fapt, m-am reapucat sa scriu, pentru ca mai toata lumea are blog ,,draga'', iar eu chiar ma ofticam in sinea mea... ) am hotarat sa revin pe calea cea dreapta.
Multumesc celor care ma sustin !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu