joi, 31 martie 2011

DRAGOSTEA ÎN TRAFIC ...

Bărbaţii în această lume au două mari slăbiciuni: femeile şi maşinile, nu ştiu care dintre ele este pe primul loc, depinde de bărbat…majoritatea preferă maşinile, e o realitate evidentă pe care trebuie să o afirm şi pe care mi-o asum….cert e că aceste două slăbiciuni puse laolaltă, femei în maşini, la volan, creează dragoste la prima vedere, când maşina e ,,ultimul racnet”, sau cel putin invidie si ceva guri căscate salivând. De multe ori păţesc să mă îndrăgostesc în trafic , fetele în maşini la care nici măcar nu visez îmi zâmbesc cu un aer de superioritate la semafor, mă fixează cu privirea sau mă saruta din zbor… asta în cel mai bun caz… de multe ori ignoră privirile mele persistente şi tăioase schiţând doar o ,,reclamă la colgate”…totuşi vă iubesc !!!. Partea cea mai grea apare atunci când semaforul devine verde şi când magnetismul creat dispare lăsând în memorie doar un număr de înmatriculare şi o stare de neterminare…Si acum am în memorie asociate imaginile primelor mele ,,bombe sexy” de care m-am îndragostit şi la prima vedere şi în trafic, poza de mai sus reprezintă una dintre ele….atunci eram pieton, dar tot participam la trafic (daca imi citesti blogul şi te regăsesti, nu ezita să ma suni 0762….…)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu