miercuri, 23 martie 2011

TOP 10 REPLICI DIN FILMELE VIZIONATE DE MINE


10. ,, I'm in love with you already, but I'll nail you anyway.”
(Basic Instinct)
9. ,, Frankly, my dear, I don’t give a damn!”
(Pe aripile vantului)
8. ,, All good things to those who wait”
(Hannibal Lecter)
7. ,,We go together like the traffic and weather”
(Prison Break)
6. ,, Libertatea nu poate fi cumparata.”
(Vlad Tepes )
5. ,, I will love you till the end of time...”
(Moulin Rouge )
4. ,, And all the rest is vanity, except this infinite sky…”
(Razboi si Pace)
3. ,, Fuck me badly once, shame on you, fuck me badly twice, shame on me.”
(Sex And The City)
2. ,, I do wish we could chat longer, but I’m having an old friend for dinner. Bye.”
(Tacerea Mieilor )
1. ,, In fiecare noapte te scot din inima mea si in fiecare dimineata te gasesc acolo, la loc”
( Pacientul Englez)
http://www.youtube.com/watch?v=WPKpU14Kqqw

5 comentarii:

  1. Replica 3 imi aminteste de liceu, cand urmaream noi serialul la tv. ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. da mai Oana, e tare, pe mine ma face sa rad mereu replica asta:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Robert nu fii magar...
    Pe de alta parte, cu toate ca sunt memorabile, nu ar trebui sa tii o lista cu replicile 'tale' mai degraba decat ceva din filme...

    Atatea cuvinte si totusi nu nimeresti sa dai cu blenderu prin ele...

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasile, ce e rau in faptul ca am selectat acele citate care mi-au placut mie din filme, nu sunt replicile mele, doar ca mi-au placut.
    In continuare te urasc.....

    RăspundețiȘtergere